dijous, 25 de març del 2010

torna la rutina

Primer ke tot vull demanar disculpes perque aquestos ultims dies tinc el blog una mica descuidat , pero aixo no vol dir que no faci res de res .

el dmg vaig anar a seros a fer la segona cursa de la challenge pero en aquesta ocasiovaig fer el circuit curt de 33km amb 2 hores justetes perque despres tenia una celeracio familiar a la qual no podia fer tard , amb l'intecio de per la tarde sortir a trotar pero la cosa es va allarga mes del compte i ja no vaig fer res mes .

Dll com a vaig abançar dies enrera ha passat a ser el dia de descans .

Dm vaig tornar a descansar per motius laborals .

Dx vam fer cap a Asco per tornar a agafar una mica el fil aixi que vam completar 50 m de trote progressiu començant a 5.40 i acavant a 4:45 (es noten les 2 setmanes de paron )

Dj avui hem tornat a trotar suau per recuperar una mica la musculatura

espero a partir d'ara tornar a actualitzar el blog diariament a vore si vaig agafant una mica mes la bike que me falten molts km's amb ella.Suposo que a partir de la setmana que be que per les tardes es fara de nit mes tard podrem agafar la bike ja que el rodillo me coste molt de posar-me .

A vore si aixi me motivo una mica .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada