dilluns, 17 de maig del 2010

Cursa Vilaplana-la Mussara

Be!!! ahir i despres de molts de dies de no anar a fer cap cursa , toca una cursa que el 2008 ja vaig fer i hem va agradar força . La cursa es un puja baixa al poble de la mussara desde Vilaplana , uns 15 km amb uns 800 m de desnibell +.

Arribem l'expedicio familiar a les 8:45 al poble , hem posso la roba de treball i a recollir dorsal , alli esperant vec una cara coneguda (de fet l'he conegut perque portava la samarreta de la trencatorrompers ) el company Inko de Corbera s'ha animat a fer aquesta cursa , ens saludem parlem una mica i a començar que ja es tard . Donen el tret de sortida i la gent no surt massa rapid , jo intento agafar un ritme constant ja que desde el començament la cosa pica cap anumt fins al km6 que passem per la Mussara , he notat la falta de curses de muntanya que tenen les meves cames i costa anumt hem patit mes de lo esperat tot i no portar un ritme massa alt , despres 1 km de descens que m'ha servit per passar alguns companys , pero el tram corredor de uns 3 km que hi havia entre les dues baixades no m'he notat be i no hi havia manera de correr amb comoditat , despres els ultims 5 km eren tots de baixada uns 3 tecnica i els 2 ultims per pista corredora que m'han servit per allarga la gambada pero no he recuperat res , al final 1:47 que no esta malament,l'Inko m'ha dit que ha fet 1:30 molt bona marca tambe per a ell , m'ha comentat que no es pensava que la gent baixes tant rapid per aquestos torrompers, ( Pues si Inko aixi es com baixe molta gent per la garriga company ) .

Arrivo i tenia a m'un cosi Jordi esperant per fer uns Km's amb la bike , aixi que canvi de sabates i ens posem al damunt de la CR1 per anar de Vilaplana fins casa seva a Castellvell uns 15 Km amb uns 25 min .Nomes notava una mica carregats els bessons , cosa que no permetia que apretes massa amb la bike .

Despres de tot aixo un bon dinaret amb la bona companyia dels cosins .

2 comentaris:

  1. Així m'agrada Xavvv! Ja trovabem a faltar aquests moments de la teva rutina de cap de setman. Salut amic!!!

    ResponElimina
  2. Ja ho saps company!!! al final tornem als origens , poc entreno i alguna que altra cursa per al cap de setmana.

    ResponElimina