dimarts, 29 de juny del 2010

La vida Continua

Be despres dels ultims aconteixements , el panorama a canviat una mica , i si tenia poc temps per entrenar ara encara en tinc menys aixi que no se que podrem fer .

Vull agrair desde aki totes les mostres de suport que he rebut , companys!!!! m'ajuden i moooolt per segir endavant , aki es on es demostren com son les persones que t'envolten al dia a dia GRACIES A TOTHOM .

De moment he sortit un dia a correr , un trote suau per anar de casa hasta Vingalis pujant a camp a traves per la linia de la llum que hi ha a la boca de Bovera i tornant per la carretera hasta casa un total de 1:15 per completar els 12 km que hi ha .

Despres el Dss dia 26 aprofitant la lluna plena ,faig una volteta amb la BTT , per baixar de la Fata per camins hasta casa .Surto a les 12 de la nit de la Fata per pujar pels Raimats i baixo per la carretera de les Modorres hasta la granja de gallines per agafar el cami a la dreta , surto al pi de Montbrio per pujar amunt i sortir a la bassa de les clotxes , uns 21 km amb 1h .

De moment es lo que hi ha , a veure si podem fer alguna cosa mes .

Ara tinc com a repte fer una bona trifesta ,a vore si matxaco per millorar la marca ,(sobre tot menjant sardines al mas de Joan , per anar criant panxa ).

3 comentaris:

  1. ara t'escolto ! la trifesta ja esta en marxa !

    ResponElimina
  2. Si Joan pero encara no has penjat info , que jo haig d'entrenar els circuits i tota la pesca.

    Gracies Albi com ja he dit la vida ha de continuar i per molt que ens pesi ho hem de superar. Ara tambe tinc tasques de pages.

    ResponElimina