diumenge, 28 de novembre del 2010

Començem a caminar

Avui començem a fer algo despres de la MCD que ens ha tingut 2 setmanes KO .
Despres de molts dies parat avui haviem kedat amb Ferram per compartir uns Km's amb la Btt , a les 9 en punt ja estava Ferran al pont i jo arrivo 2 min tard.Arranquem i ens trovem amb la gurppeta runner que surt a trotar pel monte , avui no toca correr ,toca Btt encara sense massa clar de quina ruta empendriem encarem el cami de sebes , mentre anem cap a Riba-roja veig que fa una mica de cerç aixi que penso que la millor ruta es pujar a a la Fata per la foradada de Joel i aixi ho fem , amb un ritme traquil pero sense parar , una vegada dalt baixem per Asco per acavar arrivant a Flix per la Bassa . Total uns 50-55 km's amb 3'15 h sense cap mena de referencia mes .
Espero repetir agun dia Ferran , com dic sempre bona sortida i amb molt bona companyia

2 comentaris:

  1. Quina enveja Xavvv! Jo encara vaig doblegat amb el genoll. Haurem de provar la bici, tot i que encara no en deixen. M'alegro que avui tornos a posar-te en marxa. Per Ascó t'esperen, així que fil a l'agulla i a recuperar-nos!!!

    ResponElimina
  2. Gracies Colibri , pero crec que anire una mica al meu aire.Encara no se si fare cap per Ascó.

    Espero que tu et recuperis pronte i aixi compartir km's

    ResponElimina