dimecres, 9 de febrer del 2011

Setmana 6

Dll 7 de febrer : Avui dono una mica de descans al cuerpo .

Dm 8 de Febrer : Sortim a les tantes de la nit a fer unes series , 2 amb pujada seguit d'una de plana , total 12 series amb bon ritme per fer 50 min de trotting .

Dx 9 de Febrer : Descanso preparant el cap de setmana

Dj 10 de Febrer : Mas de lo mismo , aquest finde hi ha tralla .

Dv 11 de Febrer : Be despres de preparar el reconeixement del trail de les fonts , resulta que dema al mati haig de treballar parlo amb els companys de Xerta i quedem per engaxam despres de dianar aixi que avui toca sortir , i aixi ho faig , 1:10 de run amb 2 series de 2 km al mig 1 de pujada i l'altra aigua avall .

Dss 12 de Febrer : Despres de treballar tot el mati dino amb un corrillo i cap a Alfara de Carles , alli m'afegire al gruix de gent que avui es cascara 54 km fent el reconeixement del trail de xerta , a mi m'hages agradat molt estar-hi tota la volta pero la feina es lo primer .
Be a les 4 de la tarde sortim d'Alfara per pojau el coll d'Alfara , despres trencar direccio la moleta pujar el coll i despres baixar cap a xerta , en total jo vaig fer 18 km molt tranquils ja que els companys estaven ja cascadets i havia de seguir el seu ritme . Molt bona companyia per fer una ruteta pel massis dels ports.

Dmg 13 de Febrer : Cursa de lo Fare de Ginestar , 22 km 900m d+ amb 3:08 bones sensacions tot i que al km  4 aprox vaig fotre el peu entre unes pedres i cracks al turnell espero que no sigui res . La cursa l'explicare amb un post

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada