dissabte, 3 de novembre del 2012

Pròxima cafadra

Be com molt be diu el titol  la proxima cafrada sera donar la volta a la meva comarca , la Ribera d'Ebre .  A falta de concretar alguns detalls l'odre dels pobles sera el seguent: Flix,La Palma d'Ebre,Vinebre , la Torre de l'Espanyol , Garcia , Mora la Nova , Tivissa , Rasquera , Ginestar, Miravet(per pas de barca) , Benissanet , Mora d'Ebre , Ascò , Riba-roja ,FLIX (Ostia ara que ho escric això sera molt llarg) evidentment l'intenciò es fer-ho Non-Stop i sera a finals de novembre o primers de desembre encara no ho tinc clar.

Quant tingui mes coses ja les posare.

5 comentaris:

  1. vengaaaaaaaaa xiquet !!!!!!!! això deuen ser un munt de quilometrets, no ??? quants aprox ???? tant aviat sapigos dates publica-ho pq encara k no estic per gaires aventures si m'agradaria fer algun tram de companyia ! k la nit es molt fosca ! jejejeej ;)

    ResponElimina
  2. Gracies Company!!!!! Segur que sera de molt agrair un rato de companyia.

    Quant tinga mes dades ho penjare.

    ResponElimina
  3. jo si vols t'acompanyo a l'hora de dinar o sopar, menjar sol no es gaire agradable,;)

    ResponElimina
  4. Be no sóc Noelia és el pseudònim de ñoñamstrong que ara m'he d'amagar des que m'han tret los Tours

    ResponElimina
  5. Ok Noelia! Compto amb tu per sopar al Piscolabis de mora

    ResponElimina