diumenge, 28 de febrer del 2010

Resum setmanal

Be aquesta setmana no he pogut actualitzar el blog , la feina i diberses visites m'ho han impedit , ara us fare cinc centims del teball fet .


Dmg 28 hem anat juntament amb els companys de fatiges d'Ascó a corre el Cros de mollerussa una cursa que amb una distancia de 6,600 m que en principi no era maxa exigent , perque la setmana que be tenim el primer repte de la temporada .

A les 10 en punt donen el tret de sortida , Colibri marxa com un llam , la Marze , tambe (ella nomes fara 3 voltes al circuit) i el Jose i jo sortim una mica mes endarrera els dos junts pero als primers metres he vist que es kedava i jo he continuat al meu ritme , el circuit una mica pestos amb dos parts diferenciades una de pujada amb el cerç de cara i una de baixada casi tot perdamunt de gespa.
El grup s'estira i jo porto un bon ritme sempre per devall de 5 min/km menos el km 2 que el passo a 5:04 i el km 4 a 5 els demes ho aconsegeixo. M'enganxo amb dos corredors que mes o menys porten el mateix ritme que jo , encara que guardem una marxa per l'ultima volta , i aixi ho fem passo per meta i hem diuen:ultima volta! i canvio de marxa i posso la 5 , deixo els companys i segeixo augmentant el ritme per acavar casi esprintant amb pujada a la meta , al final 32:02 per fer 6 voltes al circuit , i l'ultim parcial de 600m a ritme de 4:09 min/km , molt millor de lo que podia pensar .

Dss 27 :descans obligat , al mati currant i per la tarde de niñero de la peque .

Dv 26 : Visita amb la dietista , despres de rumiar molt he descidit parlar amb una dietista per intentar sol.lucionar uns problemilles de falta de gasolina a les curses .

Dj 25 : Visita a l'Alex per clavar unes agulles per tota l'anatomia . En principi l Fascitis ja esta curada .

Dx 24 : Series per Ascó al ja famos barranc de la peixera , amb 4 series de 1000 una mica per devall de 4:30 , la mes lenta a 4:32 i la mes rapida a 4:21 agonitzant , de nit i sense llum amb unes rec. de 3 min entre series abans 20 d'escalfament i despres 10 min de trote suau i per acavar uns bons estiraments .

Dm 23: descans per una jornada laboral interminable

Dll 22: Descans perque no tenia ganes de fer res , els 30 km del dia anterior me van dexar tocadet i vaig optar per descansar .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada