diumenge, 7 de febrer del 2010

Tornem a trotar

O mes ben dit a corre , pero anem per parts despres d'una setmana d'inactivitat per culpa del peu el dj vaig a vore a Alex un noi que practique acupultura i despres d'una hora a les seves mans i unes quantes agulles el mal del peu desapareix miraculosament i avui a corre.

M'aixeco pronte a les 6 ja estic de peu esmorzant , agafo el cotxe i cap a Montbrio (estava a Cambrils) i a les 7:15 mes o menys començo a pedalar amb la Cr1 direcció cap al coll de la Teixeta , amb un creç de cara que costa avançar amb la bike , aixi ha estat tota l'estona pero els 3 primers km hasta Riudecanyes a estat criminal , despres anar pujant hasta donar la volta a la rotonda d'amunt del tunel de la N420 a l'altura de la Teixeta per tornar a aixar rapidament cap a Monbrio del Camp .Per cert avui baixant he notat que la posicio que adopto damunt la bike baixant amb les mans baix del manillar me proboque una mica de malt a les muñeques de frenar , algu sap les posibles causes?
Bueno arribo a Montbrio amb 1:30 de bike per fer els 30 i pocs km deixo la bike al cotxe i cap a buscar dorsal , avui farem un 10.000 per provar el peu amb l'intencio d'anar tranquil , tambe estreno bambes unes Assics 2140 molt comodes .
A les 10 en punt donen el tret de sortida i jo començo suau pero mes rapid de lo que tenia pensat i vaig incrementant el ritme per veure el peu com respont , vaig be hasta el km 7 que el passo a 4:37 amb progressio pero aki tinc un petit baixon coincidint que el terreny fa una petita pujada continuada hasta el km 9 i acabo l'ultim km per davall de 4:30 al final 48:10 min , llastima del petit baixon amb un fort flato que m'ha fet baixar el ritme hasta 5:30 min/km durant una bona estona , si no hages estat aixi potser hauriem rozat el 46 min , pero de totes maneres estic content de la marca ara a vore si podem recuperar el temps perdut per la marato cosa que veig bastant fotuda.

1 comentari:

  1. Molt bé Xavvv! M'alegro que tornis a sentir-te esportista practicant. De totes formes; poc a poc i bona lletra ... que el qui t'ho diu ha posat el peu massa cops a la galleda.

    ResponElimina