divendres, 30 de setembre del 2011

Setmana 39

Dll 26 Septembre : no tinc ganes de fer res aixi que m'agafo un altre dia de descans per encarar la setmana amb les piles caregades

Dm 27 Septembre : Avui ja tornem a la normalitat aixi tenim feina primer pugem cap a vingalis aprifitant per fer 2 series de 10 min a V1 , donem menjar als gossos i cap avall ja al pla faig una altra serie i completo les 3 que havia de fer i passem a les series curtes al poligon , 10x1 min fort amb 1min de rec . al final 1:45 h de run .

Dx 28 Septembre : Run amb companyia de Lluis per la fata fem 45 min amb costes pel mig i despres de sopar ens fiquem a la Cr1 per soltar cames amb 45 min mes de treball

Dj 29 Septembre faig 1 h de street running pel poble pel circuit de sempre

Dv 30 Septembre descansem que aquest cap de setmana tenim molta feina .

Dss 1 Octubre avui teniem un rodatge moooolt llarg pero la cosa queda amb 2 h de street runnig in the night pel poble donan voltes .

Dmg 2 Octubre : Avui hem desplaço fins Nonaspe per fer la marxa amics de Nonasp una ruta de 23 km pel terme , pero com que ahir no vaig fer l'entreno que tenia que fer avui li fotem canya .

Surto amb la motxila carregada amb una mica d'arros peer si de cas tenia gana ( 2 paquets ) + l'equipament basic de frontal menjar i una mica de roba de recambi( test de cara a UTSM sense cap dubte) la marxa me la prenc per provar algunes cosetes , la primera pel que fa al ritme , (vaig veure clar que si vull apretar petare com una mangrana )  i la segona fent mes kilometres del compte.

La cosa comença de la seguent manera , quant arrivo al primer avituallament hi han bocates pero jo no tinc gana i els dic que ja l'agafare mes tard , ( les dones sen riuen , no saven que es veritat) aixi faig tota la volta que representa la marxa llarga , i quant arrivo al punt on s'agunten les dos marxes tiro cap avall a buscar el bocadillo , imagineus com es van kedar les dones quant hem veuen baixar per on puja tothom . Arribo i els dic ara si que tinc gana , me'l prenc que vaig a fer una altra volta pel bucle de la llarga  i aixi ho faig , al final anava tancant la marxa fins abans d'arribar a l'últim avituallament que ja he passat a algun que altre marxador .

Al final 5 h d'entreno per fer 37 km en total un bon entrenament . Ara ja toca baixar una mica , descansar i resar que la feina feta sigui la correcta per intentar aconseguissir ser FINISHERS a la UTSM

ROAD TO UTSM !!!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada