dilluns, 28 de maig del 2012

Trail Rasquera-Tortosa

Finisher del trail Rasquera-Tortosa 42km 2000d+ amb un temps de 8:20 h.

Aquest dmg tocava feina i de la bona, a cavall de l'alegria i la tristesa. Alegria per poder tornar a disfrutar per les muntanyes i pena al veure i comprovar de primera ma com ha quedat el paisatge despres del foc.

Pero anem al gra, la cosa comença de bon mati viatge cap a Tortosa per deixar alli el cotxe i agafar el bus fins Rasquera . Arrivo saludo a alguns companys de fatiges i a buscar dorsal que avui vaig en lo temps just . pujem al bus i cap a la sortida , pujant anem comentant la jugada amb el Bernat company que aquest any fara la Tor des Geants . Al arrivar alli els  extremeros estaven a primera fila , salutacions pertinents i congregació per anar tots junts fins a la meta . Joaquim,Gonzalo,Eduard,Tomas i jo farem la cursa  junts (es que sols ens feia por)jejeje.

Sortim i la gent a tot drap amunt , els primers km son els mes durs (a priori ) anem fent amb tranquilitat
xerrant i rient , els km's encara que poc a poc van passant i el sol comença a pujar i calentar de valent.
Passem la font del Teix i comprovem que el foc nohi ha arrivat per ven poc , començem a comprovar la magnitud del cremat i hem fa llastima que uns mesos abans havia vist la mateixa estampa pero verda i ara te un color fosc que hem tenyeix a mi tambe , no tinc massa bones sensacions pero se que aixo canviara tard o d'hora. Pujant cap la creu se santos tinc flatos i no vaig comode pero aguanto com un jabato sense dir gaire cosa . L'ulim tram abans de coronar tiro davant a bon ritme , pensava que el mal rato havie passat pero despres d'aixo torna a venir crestejant cap a cabrafreixet .L'objectiu estava clar arrivar a Tortosa ens ho haviem proposat i no podiem defallir.

Passem al tall horari amb 15 min de retras els primers 20 km segons el garmin els fem amb 4:15h.Ara toca pujar i com pujava allo companys i jo amb les males sensacions , pero amun. al arrivar dalt parem Tomas i Joaquim estant una mica tocats , els deixem descansar(jo tambe vaig igual pero no ho dic) per aquella altura les plantes dels peus les tenia fregides (ja he tirat les bambes companys) i no hem deixaven trotar amb normalitat encara que de cames no estava malament.
Fins arrivar al Pouet de l'Amoros tenim que esperar al Tomas , vol plegar nosaltres mirem d'animal pero ell ho te molt clar i al arrivar alli tira la tovallala (una altra sera Tomas) nosaltres 4 continuem jo m'enpasso un gel per veure si milloro i si he millorat per els peus ja no m'han deixat tranquil fins a meta , tant es aixi que avui dll  escara tinc malt de talons.
Els km's que faltaven ja erem mes corredors menos la pujadeta abans del coll de l'Alba que pujava bastant fort , sort que no era massa dura. Alli l'Eduard s'ha començat a trovar malament , aixi a anat fins al final , jo a l'avituallament agafo uns cacaus i casi els trec una altra vegada , m'han sentat malament fins al cap d'una estona que s'ha passat .

Despres de 8.20 min i 42 km trotant o mes ben dit caminant arrivem a la fin i fem una entrada trionfal com si fosim els primers (i potser i nomes potser tenim la mateixa satisfacció que ells ) ara la setmana que be intentarem anar a fer la UT coll de Nargò  ha veure com va.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada