dimarts, 25 d’agost del 2009

Avui toca Run

Avui tocava fer un runnig i aixi ho hem fet , encara que la xafogor m'ha deixat xop com si m'hages tirat a la piscina .
Bueno la ruta escollida es la seguent : sortida desdel pontet de fusta davant de l'inter , pujar fins l'Ermita del Remei pel cami i baixar per la carretera no se la distancia exacta , pero entre 10 i 11 km , per un temps de total de 1:02 min. amb unes pulsacions mitjes de 152 ppm i unes max. de 185 .
Els parcials son els seguents: desdel pontet hasta la carretera Bovera 2.20 , km1 5:30 (aquest no se si es molt fiable perque no anava be el pulsometre), km2 5:41 , del km2 hasta l'entrador del cami de l'ermita 2:11 , d'alli hasta la creueta 4:09 , d'alli hasta la font de dalt de la plaça de l'ermita 10:36 , de l'ermita fins la carretera 6:58 , del cruze de l'ermita hasta km4 1:03 , km3 5:27 (aki ens hem trobat amb l'amic Colibri ) , km2 5:14 , km1 4:59 (darrera Colibri , ell xiulant i jo ofegat ) , al cruze de Bovera 4:53 ( sort que Colibri aki a parat si no jo no arrivo al inter) , d'alli fins al pontet de fusta 1:57 Ufffffffff casi estic tant cansat d'escriureu que de correu .

Per cert donar el mes sincer condol a la Familia i amics de la Montse Canals que avui ens ha deixat , Montse descansa en pau .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada