divendres, 18 de setembre del 2009

Tornem a correr

Be ahir no vaig poder sortir a fer res i quant podria haver sortit es fot a ploure aixi que descans una altra vegada , encara que aquesta vegada ha valgut la pena perque feia molta falta que plogues una mica malt sigue , que el bosc i la muntanya estava , que dic estava , segeix estant sec com un calloç .
Avui hen sortit per la Fata amb moltes ganes de correr i m'he apretat una mica les tuerques i avui hem apretat a totes les costes amunt que hem trovat , al final hem fet 12 km amb un temps de 1:10 amb un desnivell+ de 300 m els dos ultims km els hem fet tranquils recuperant en lo possible lo cuerpo , bon entreno , dema intentarem fer alguna cosa de profit a vore com va .

4 comentaris:

  1. Bona feina Xavvv! Treballant la potència anaeròbica pujant costes amb una marxa més. Demà la bici i un trote suau i curtet et va de perles per assimilar l'entreno d'avui. Records i salut!

    ResponElimina
  2. i kin problema hi ha amb la pluja ???

    ResponElimina
  3. Home!!!! M'has enganxat company pero a les 21:00 i plovent no m'agrada sortir a trotar i menos amb els llamps que hi havia , que no es que me faigon porrrrrrrr pero no m'agrada .

    ResponElimina