dijous, 29 d’octubre del 2009

Continuen els problemes

Bueno despres de no se quants dies i sense poder fer servir ADSL de casa , ja nestic fins als CO...... de trucar fent queixes i encara no m'ho han arreglat , actualitzo una mica el blog rapidament perque no hi ha massa cosa per explicar :

Dss vaig fer campana i no vaig fer res de bo , encara que lo previst era sortir a rodar una mica no vaig poder anar-hi .

Dmg vam fer les 12 hores de BTT amb tota la gent del CC Flix , un total de 20 ciclistes van gaudir d'un matir pedalant pels paratges de Flix , Maials ,Llardecans , La granadella i Bovera , uns 50 km bastant gaupets , amb poca senda,molt cami rodador i unes baixadetes guapes tambe . Per la tarde visita obligada a la Fira de Mora per gastar uns quants dinerets amb la peque , pujant per les atraccions .

Dll vam fer cap a Ascó a entrenar un treball de tecnica de carrera i de potencia , bon treball .

Dm tenia una mica carregades les cames i vaig decidir descansar una mica per encara millor la resta de la setmana .

Dx havia d'anar a Ascó a entrenar pero vaig fer el primer fallo de la temporada a Ascó , es va allarga la jornada laboral dins passades les 8:30 i ja no vaig fer res de bo .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada