diumenge, 4 d’octubre del 2009

Runnig

Ahir dss vam fer un zero , el bateig de Laura hem va ocupar tot el dia i no vaig poder fer res de res , al tard trucada frustada a Pantani per veure que farie el dmg , com que no vaig poder contactar amb ell , avui dmg m'aixeco i surto a fer un run a ritme suau la ruta d'avui amb una mica de tot , sortida pel costat de la hidroelectrica per sortir a la c-12 a l'altura de lo d'Estela per cruzar pel davant mateix i pujar cap a la bassa , una vegada alla a dalt enfilem cap Ascò pel cami , passem pel costat de Valletes de Colibri , pentinat com sempre, al arrivar Ascò passem el pont i girem cap al Pladini , pujem a l'altura de les bombes cap dalt i crestejem per la muntanyeta per sortir al costat de la bassa del Pladini i cap la barca per acavar , no se quants km hi ha , amb un temps de 1:54 amb unes ppm mitjanes de 134 complint amb el que es pretenia .
Dema per la tarde farem cap a Ascò per començar a trotar amb els professionals a vore com va i que hem fan fer .

5 comentaris:

  1. vigila per ASKO k esta ple de POfessionals !

    ResponElimina
  2. Ja vigilare company que no s'apegui alguna cosa dolenta , espero que si alguna cosa s'ha d'apegar sigui bona .
    Per cert els pros seran ells que jo anar fent i prou.

    ResponElimina
  3. Els Pofessionals son els Iron. Aquells que tripliquen les meves hores d'entreno. Si això considereu un Pofessional: Viva el Pàjaro Loco!!!
    Xavvv! Bona tirada paio, ja vas veure que estic en l'esporga d'ametlles.

    ResponElimina
  4. Si pero els aulibes estam una mica bruts de rama pero tens una bona cullita , si els teus son els que toquen al cami.

    ResponElimina
  5. Home bruts bruts no paio. Això de tenir-los tant i tant baixets requereixen una mica d'abric per a l'hivern. De totes formes, els llucs o xupons els podem passat l'hivern.

    ResponElimina