dissabte, 10 d’octubre del 2009

Fem memoria

Avui donat que no hem entrenat i a peticio de Colibri farem una mica de memoria per intentar recordar les compes fetes :
Alla al 2006 quant vaig començar a corre per fer alguna cosa i vaig veure que a l'Arago feient unes tri de montanya asequibles per tothom i cap alla , al tri de Borja vam començar l'historia , amb intencio d'anar a Tauste el dmg seguent , pero un accident amb la moto (Clavicula i escapula dretes trencades i tres messos al dique seco) va truncar la cosa , pero tenia el gusanillo de fer algo , aixi que l'any seguent vaig fer la II cursa de Tivissa i aquesta si que es pot considerar la primera , desde aqui ja al 2008 vam començar a la cursa dels Bombers, la Serra de Fites(la pobla) alli vaig torçarme el peu , pero als 15 dies estava corren a Vilaplana ,Capçanes , els dos dies de Siurana , el tri campionat d'Arago a San Blas , el tri de Caspe ,Falset, tri de Tarragona ,Castellvell , III tivissa , duatlon d Calatayud i l'ultima de l'any al duatlo X-Trem de Cornudella .
Aixi acava l'any 2008 i començem el 2009 al duatlo d'Alpicat , la Mitja Marato de Balaguer i la Transebre de Mequinenza , que havia de ser l'ultima d'un estiu que començava treballant els caps de setmana , pero aixo es va truncar i aki va començar la temporada , cursa de les Fonts , Paüls, Capçanes,tri de Balaguer, Cursa del Llop,Btt del Llop , Siurana , a per la Cabra ,Falset, II marcha serra d'Irta i la Cursa d'Alcanar .
Aquestes han estat les curses , crec que no m'hen deixo cap , dema allargarem el curriculum suposo que sent finisher de nou , ja ho veurem .
Pel que fa a duresa , enguany les he trovat mes dures totes primera per la falta d'entreno que portava a principi de temporada i despres per que aquest any he fet algunes de mes dures que l'any passat , per mi la que pitjor ho vaig passar va ser la de Siurana d'enguany , que no vaig veure ben distribuits els avituallaments , les demes encara que eren mes dures estavem molt ben estudiades i tot molt be i poc a poc he anat agafant una mica de forma .
Per aixo en enterior comentaris sempre he dit que Tivissa te un valor sentimental per ser la primera que vaig fer i sempre m'agrada fer be Tivissa encara que l'any passat hem va anar fatal .

Tambe he de dir que la desconeixença dels circuits fa molt dificil de regulat i no saps mai si vas passat o no pero aixo es part del joc .

Ostia quin rotllo que he fotut adew i fins dema .

2 comentaris:

  1. De rotllo re de re! Molt interessant Xavvv. Ja portes uns quants kms per aquestes muntanyes de Deu. Ets un runner amb vocació rural, on les Tri's et tenen el cor robat. Però a l'igual que la majoria de la secta ... et va la marxa i allà on calgui posar-nos les piles ... de peus a la galleda!!! Et desitjo sort per Tivissa i segur que demà ho fas millor que mai!!! Salut Xavvv.

    ResponElimina
  2. Gracies company espero que aixi sigui .

    ResponElimina