dilluns, 9 de novembre del 2009

Entreno amb normalitat

Avui entreno a les tantes de la nit , a les 8 de la tarde i en veure que ja no arrivava a l'entreno faig una trucada a Colibri perque hem passi la feina per avui , 30 min de trote i 4x200 progressius , els 30 min hem fet la ruta classica sortin de casa pujant a la bassa de les clotxes fins dalt a la bassa per despres baixar pels bombers i cap al poligon , volta a la massana i davant la primera nau , estiraments i les series d'una punta a l'altra de les naus .Colibri saps quina distancia hi ha? crec que hi havia una mica menys de 200 m pero no ho se segur,despres trotant fins a casa i uns estiraments ,una dutxa i cap a fer nones . dema mes companys .
He de dir que despres de parlar amb un company que aquest any ha participat a la cursa del llop i explicar-l'hi la programacio a seguir m'ha comentat que ho tinc bastant ben encarat ara nomes kedar anar treballant i anar seguint el llibre de ruta.Aquetes paraules hem deixen una mica mes tranquil perque crec que vaig pel bon cami.

2 comentaris:

  1. Xavvv! Tocant la rotonda de la part de Sebes fins al cilindre (aquella espècie de cono per separar carril intern de rotonda i exterior) que hi ha al mig de la rotonda del costat d'V-50-Intermarche: 200 mtrs clavats.

    ResponElimina
  2. Ok maquina ja savia jo que amb la teva supermegacomputadora m'ho diries clavat , ja deia jo que hi havia una mica menys de 200 m!!!
    Jo sortia del canto de la nau hasta la farola tocant del V-50 ja a la curva uns 30m o 40m menos

    ResponElimina