dissabte, 7 de novembre del 2009

Torna la normalitat

bueno company despres de 2 setmanes sense ADSL per fi ja torno ha estar en linia , gracies al nou Router que m'han enviat , aixi que a partir d'ara espero tornar a poder actualitzar el blog diariament com ho venia fent . Aki deixo el treball fet el divencres i avui .

Dv fem cap a Ascó , avui fem poca cosa , 30 min de rodatje , els classics estiraments i despres 8 progressius al llarg del camp de futbol per damunt la gespa , tornant al trote suau i per acavar 1 volta per la terra molt suau , tornem a estirar i cap a casa .

Avui hem kedat amb Pau per fer uns km amb la BTT , hem anat per Ascó a sortir a Camposimes , despres hem pujat una mica per agafar el cami , que la setmana passada vaig intentar trovar jo desde Ascó pero tampoc hi ha hagut sort i despres de perdrens dos vegades hem sortit a la carretera i per no tornar a pujar , donat que ja eren les 11 i jo no podia fer tard , hem decidit tornar pel cami que hem fet pel mati , total 46 km amb 3 h aprox.

Aquest setmana he estat una mica carregat de pit per culpa d'un costipat , pero avui i despres de constatar que no tinc el cuerpo per a estos trotes he decidit que dema no anire a Duatló X-trem de Cornudella , crec que sera el millor , prefereixo covar el costipat a casa a vore si per voler estar a Cornudella fotrem al traste tota la setmana que be , he de reconeixer que pendre aquesta decisio m'ha costat i l'he pres perque aquest mati quant pujava costes m'ofegava i no podia respirar be , potser si fa bon temps sortire a trotar una mica .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada