dijous, 5 de novembre del 2009

Encara NO

Encara no tinc la Pu..... ADSL arreglada m'ha assegurat que en menos de 48 h tinc un router nou a casa a vore si ho complaixen , aixi que actualitzo una mica el blog .

Dll no vaig poder fer res ja que un viatge relampago per feina hem va fer plegar tard i quant arrives a casa pasades les 9:30 de la nit , la veritat no tens ganes de fer res de res.

Dm vam plegar a l'hora prevista i vam poder fer alguna cosa pero amb poca motivació , una mitja hora al rodillo de casa rodant amb el plat i amb una bona cadencia , sense mes historia i pensant amb la resta de la setmana .

Dx vam fer cap a Asco per fer l'entreno , que ha constat de 8x400 , pero no les he acavat , crec que me passat de ritme , nomes man sortit 5 , amb un temps 1a 1:39 rec 1:09 , 2a 1:41 rec 1:20 , 3a 1:45 rec 1:25 , 4a 1:47 rec 1:30 i 5a 1:49 i prou un flato molt fort al costat dret m'ha fet parar , he agut de parar i relaxar una mica per que passes , despres de recuperar dos voltetes per relaxar les cames , uns estiraments i cap casa.

2 comentaris:

  1. Xavvv! La 2a sèrie és molt ràpida paio. M'ha picat Bolt per preguntar si era real allò!!! Per cert, vaig posar-te el mocador aquell a la butxaca de la xaqueta.

    ResponElimina
  2. Ok crack , tens tota la rao pero segur que el nou fitxatge del club les fa mes rapides les series de 400!!!!

    Ja el vaig trovar , gracies company , ni ho savia que l'havia perdut. Fins la tarde .

    ResponElimina