dissabte, 28 de novembre del 2009

Feina casera

Fa unes setmanes que per casolitat vaig veure bricomania per la tele iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ja se sap el que passa . L'hi he montat un armari al rebost a la jefa , i aixo 'ha portat uns dies de feina , Iñaki o com es digui ho fa tot molt rapid pero joooooooooooo aixo de raaaaaaaaapid ni corrent , ni amb bike i molt menys nadant , ja podeu endevinar el resultat final noooooo????????
Pues si avui res de run i molta força per pujar i montar totes les fustes , sense dubte un bon treball de cames ja que per pujar a casa hi ha 29 escales . Antonioooooooooooo! avui he fet series d'escales!Unes 20 series amb recuperacio curta baixant , jejejeje.La meva esquena ho ha notat tambe! Dema anirem a Trg per mirar de fer alguna cosa , hasta dema companys.
Bueno podeu mirar aixo a vore qui es el guapo que ho fa per aki , a mi m'agradaria fer-ho quant siga gran
http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o&feature=player_embedded

2 comentaris:

  1. Molt bo el video, aquest és un "puto crack", jo si ho intento hem quedo sense ous als 20".

    ResponElimina
  2. Jo no arrivaria a tant , la veritat es que es bo,bo el vidio i amb lo de crack penso que et kedes curt

    ResponElimina