dimecres, 30 de desembre del 2009

Entreno variat

Bueno ahir no vaig poder estrenar la Scale , ja que era una brometa , despres d'escriure-ho ja vaig veure que no colaria , que m'havia passat pero es igual .
Ara anem a coses series , i el dll vaig estrenar al nou pulsometre , un Garmin Forerunner 310 XT , de moment estic bastant content pel canvi encara que el rellotge es una mica mes aparatos es mes facil de fer servir i de descarregar les dades al PC i crec que dona mes dades i tot que l'antic Polar . Ahir vaig descansar del tema run i bike .Avui em fet una petita transicio bike+run ,
han estat 40 min al rodillo amb un blog central de 15 min amb un ritme fort de cadencia i baixant 2 corones i despres i acte seguit un run de 23 min sortint de casa anant a voltar pel poligon dos voltes i pujant per les escales del parque de les casetes , un bon entreno sense forçar la maquina que dema toca Sant Silvestre per Lleida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada