dijous, 31 de desembre del 2009

Sant Silvestre Lleidatana

Avui em anat una bona expedició a Lleida per correr la Sant Silvestre Lleidatana , una cursa peculiar per que es realitza l'ultim dia de l'any per la tarde .





A la foto los soldats despres de la batalla , bona cursa per a tots els integrans de l'expedicio , tots han acabat contents de les seves marques , pel que fa a la meva amb un total de 46:20 min per completar els 9,720 m de recurregut amb dos pujades , la primera nomes començar per pujar a la seu vella i per acavar el carrer cavallers.

Anem milloran marques poc a poc pero afiançant ritmes , avui m'ha sortit una mitja de 4:45 min/km amb certa comoditat(que no vol dir sobrat) amb la companyia de Pau Masip i l'altre Pau (perdoneu pero no ser el cognom) fins al km 5 que ens em quedat Pau Masip i jo fins al Km 8:50 que jo eh intentat tirar una mica i Pau s'ha quedat una mica (uns 24'' mes tard) força be.

Al final de la pujada a Cavallers eh tingut una mica de baixon fisic que haig superat patint una mica que despres al replar me recuperat i acavant força be .

Per acavar vull FELICITAR l'any nou a tothom i desitjar que es compleixin tots els desitjos per al proxim any,que estigui carregat de bones obres i com no de bones curses i bones marques per a tothom en quasevol disciplina au!!! FELIÇ 2010!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada