diumenge, 20 de desembre del 2009

Pujada a la seu Vella

Avui i despres del zero d'ahir , i no poder fer el que volia que era anar a fer el km vertical a Tortosa , vaig descidir acompanyar a Colibri a la Pujada a la Seu Vella , aixi que aquest mati , toca el despertador un bon esmorzar i cap a Lleida , Colibri , Solo,Mohamed i jo , aquestos companys d'Ascó .
Arribem a Lleida i fot una rasca del 15, crec que estavem a -8ºC , anem a intentar inscriurens , Antonio exerceis el seu carreg fa dos gestions i mos donen dorsal i xip , casi com los bons , dorsals 9 i 10 , mirem la cursa dels cadets on Solo a fet 2 on i Mohamed 3 er de les seves respectives categories i on la Julia companya d'Ascó a fet 2 a en femines , molt be per tots ells.
Despres nosaltres anem a ficar-nos el mono de treball , petits dubtes pel que fa a la roba pero amb la temperatura que hi havia , me foto tapat que no m'agrada passar ferd , si conve ja treurem roba , un calentament suau(la temperatura havia millorat una mica) pero encara fot molt fred , amb cinc minuts de retras donen el tret de sortida , costa avall la merda corre , jo intento agafar un bon ritme i ho aconsegeixo , poso "el piloto automatico" i intento no forçar en ecxes que el final hi ha pujada , aixi vaig a uns 4:40km amb certa comoditat , el circuit al pricipi una mica monotono pero despres s'ha endinçat per un bosc de ribera molt guapo i jo vaig aguantant el ritme , sortim a l'altre costat de riu i agafem la carretera un tros per despres entrar a la vora del riu per la banda de dalt les camps elisis fins la pasarela del pont de l'universitat , aqui descideixo afluixar una mica el ritme per reservar una mica per la pujada , cruzem el riu i cap amunt una bona pujada , escursso una mica la zancada i a ritme sense parar cap amunt , i ja soc dalt de tot nomes queda acavar de pujar a la Seu Vella i donar la volta fins la part del davant, molt bona cursa amb bones sensacions i acavant mes sencer de l'esperat amb un crono de 48 min mes ho menys , ja que ho e fet amb un rellotge combencional pero bueno donat el recorregut crec que esta força be . Colibri a fet 41 i algo no ho se exacte a ritme de 4:06 pero m'ha comentat que no ha acavat d'agafar ritme pero ha quedat content o alemnys aquesta impressio m'ha donat.
Ja al cotxe per marxar ens trovem amb Xavi Alutiz que tambe hi era pero no l'haviem vist , comentem la jugada i cap a casa hi falta gent.

1 comentari:

  1. Clar que estic content Xavvv! Ja has vist l'escenari del fet amb una fred d'ous i un trenca-cames per a homes. Però l'argot de ser competitiu i molt exigent ens provoca neules de tot tipus en moment calent. Hem xalat paio i veient aquelles cares plenes d'il.lusió dels dos compis de trajecte ... podem estar orgullosos. Avui també els hem fet contets i partícipes de la festa. Salut crack!!!

    ResponElimina