diumenge, 27 de desembre del 2009

Un vol amb la CR1

Despres de l'entreno llarg d'ahir avui canviem i fem una mica de bike , com que no tinc la Btt , pues sortim amb la CR1 a fer un vol , pujem a la Fata per Ascó , anem al poble per recollir el mobil que em vaig deixar el dss i tornem avall per les modorres cap a Riba-roja i cap a Flix , marxo de casa a les 4:10 de la tarde i arribo a les 6 de nit i cagadet pels cotxes que no em veien (sort de la llumeta que vaig instal.lar al darrera), pero bueno completem un mini entreno amb la bike que ultimament tinc una mica abandonada , i arribo cansat pero amb millors sensacions de lo esperat , al final an sortit 42 m que no es molt pero val mes aixo que no res.

2 comentaris:

  1. Molt bé ciclista! Vas estar estona treient el pols a la Cr1? Jo tinc draps de tot tipus per aixó del pols Xavvv!!!

    ResponElimina
  2. Ja m'ho penso , que tens draps de tota mena , pero pensa d'engrasar be les bikes a vore si s'arrobellaran que no surten ni a la de tres,i despres tindras problemes.Jejeje

    ResponElimina