dissabte, 26 de desembre del 2009

Xalant pel monte

Aixi es com han kedat aviu les Asics , i jo he xalat com un nen petit.
Perdoneu per no haver acctualitzat el bolg aquestos dos dies pero no he tingut temps de fer-ho i encara que sigui amb retard m'agradaria felicitar a tothom el nadal, espero que tots passeu molt bones festes, amb familia o amb bona companyia .
Ahir dia de nadal vaig sortir a trotar una estoneta rapida fent uns 15min de calentament i despres 12 rectes recuperant la mateixa distancia al trote i despres 10 min de retorn a la calma,acavant pujant les escales del parque de les casetes, amb la qual cosa de retorn a la calma no gaire .
Avui ja em sortit a fer una tiradeta llarga a ritme suau total 1:28 min per marxar per l'hidroelectrica i tornar per la bassa passant pel coll de l'Ase i sortint a la punta del Cano , amb bastant de fang pero amb bones sensacions .
Aquesta nit toque marxa , a vore si dema podem fer algo ho estic de ressaaaaaaaaaca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada