dilluns, 10 de gener del 2011

Semana 2

Dll 10 de Gener : Avui descansem de run i anem a fer una sessio de Gym , 1:20 min de treball general .

Dm 11 de Gener : Una jornada laboral bastant llarga ens deixa sense cap gana de fer res , pero per no perdre faig 45 min de rodillo devant la tela .

Dx 12 de Gener : Be sembla ser que aquesta setmana no va com ha d'anar i avui no tinc ganes de fer res de res , aixi que descanso , a veure si dema podem fer alguna cosa de profit .

Dj 13 de Gener : "POR FIN!!!!!" avui si !Despres de sopar surto a fer la feina prevista tot i que no ha sortit com volia , el mes important es que s'ha fet . 30 min d'escalfament per despres fer  2 x 4 km  amb rec de 2 min. bon treball . Recordeume que despres de sopar no surti a fer series , que ho passes faltal !!!!!

Dv 14 de Gener : Tornem a fer zero , ja vaig pronosticar que aquesta setmana seria complicada AIAIAIAI!!!!

Dss 15 de Gener : Avui donat que dema comença el IV circuit de curses de les Terres de L'ebre aprofito per sortir a fer un run rapid , sortint pels arenços pujant per valletes a sortir a la bassa per despres pujar a la punta del cano i baixar per una trialera d'aquelles , total 1 h per fer uns 12 km .

Dmg 16 de Gener : II Cursa de les Torres a Campredo . Tot comença de bon mati , ens aixequem pronte i carretera cap a Tortosa ,arribem i rapidamnet a buscar dorsal i posam la roba de treball , despres ens saludem amb Joaquim i Tomas fem la xerradeta i ens desitjem sort .
A les 9:15 es dona el tret de sortida , jo vaig amb la motxila prevista per l'ultra i amb 2 kg de lastre , per provar diferents cosses . A priori havia de ser una cursa no massa dura pel fet que nomes tenia 643 d+  pero m'ha sorpres bastant , com pot ser a amb aquest desnivell es pugi pujar tant? la veritat que la cursa ha estat molt be pero un continuo puja-baixa trencacames. En cap moment podia agafar ritme , pero al final estic content de com ha anat , els 2 ultims km tenia forçes per poder apretar mes pero baixant una mica de 5 min/km ja en tenia prou .
Vull felicitar a l'amic Puça que va ser el guanyador tot i estar mig lesionat , Tomas es va enganxar darrera meu i quasi  entrem junts , amb un temps final de 2:50 que mes o menys era lo previst ara ha esperar la proxima a Benifallet .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada