dissabte, 21 d’agost del 2010

Tornem a estar conectats

Despres d'uns mesos de desconecció perque teniem al Pc a la uvi , ja tornem ha estar per la red.

Be ja tornem a tenir un objectiu per al proper novembre que sera la MCD (Marato de la costa Daurada ) , de moment el dia 9 d'Agost vam començar amb el planing , i de moment anem per bon cami .A partir d'ara intentare anar ficant tot el que vaig fent .

De moment el proper dia 11 de septmebre anirem a fer un triatlo a Sant Carles de la Rapita , per despres anar a fer la cursa de muntanya d'Alcanar i la de Tivissa (aquesta ultima es indispensable al meu calendari ,ja que es on vaig debutar en la materia i a mes es una de les mes impressionants) , despres segurament que anirem a fer la mitja de Mollerussa per preparar la MCD .
No se si fare alguna cosa mes , voldria fer algun 10000 per veure com vaig de ritme pero encara no ha ultimat el calendari.Si algu s'anima a fer-ne alguna ja ho sap , un toque , que com mes serem mes riurem .

Tenia una cavoria pel cap , a vore i podriem fer el RXT de Riba-roja per relleus , si algu s'anima en podriem parlar , si no potser, fare la cursa de muntanya , (s'ha de dir que han retallat les distancies una mica )

2 comentaris:

  1. Me semble que coincidirem en més d'una cursa noi! Pensava en fer mollerussa i despres la MCD. Ja he començat a posarme les piles. Si vols quedar algun finde per rodar ja saps.
    Per cert, pasam el mail per sms i t'envio un parell de fotos.

    ResponElimina
  2. "oido cocina" ja kedarem algun dia , pero ja saps que jo surto al tard cada dia.

    ResponElimina