dimecres, 20 de juny del 2012

Duextrem Amposta

Be aquest cap de setmana vaig anar a fer el Duextrem d'Amposta una cursa molt guapa pero a la vegada una mica durilla. Jo savia que els temps de tall eren justos pel meu ritme , pero hem vaig dir que si no ho intentava mai sabria si podia fer-ho,aixi que alli estem.

Son les 7 del mati i jo estic aparcant el cotxe , amb la Btt al maleter.Primera feina montar la Btt i mirar que tot estigui Ok , despres l'agafo per anar a recollir dorsal i cap al cotxe a preparar la roba de guerra.

Saludem al companys extremeros , avui hi ha el Xavi, la Thais , l'Eduard i el Tomas .Fem petar la xerrada mentre anem cap a la linia de sortida , jo vaig a deixar les coses al puesto per poder fer la duatlo , sense cap mena de meta (nomes acavar ).
Sortim amb una mica de retras jo avui no puc anar amb ningu i haig de fer la meva cursa sempre pensant amb els talls horaris , la cursa es guapa , m'agrada i vaig força be fins al km 15 que tinc una mica de vaixon fisic , el ritme dels primers km no ha estat l'adecuat i per moments crec que no passare el tall , pero mai tiro la tovallola(no va amb la meva personalitat) aixi que poc a poc i anar fent arrivem a meta amb 3:33 els comento si puc continuar i hem diuen que si , aixi que canvi de sabatilles ens col.loquem el casc ,( Marc be per si hem fa falta algo , jo li comento que unes cames noves ,  jejeje) GRACIES per interesat per mi company.
Avans de marxar amb la bike menjo bastant , i surto amb calma perque hi ha molts km per davant, els primers 10 o 12 km son tranquils , una senda de baixada força xaladora . Pero el bo encara ha d'arrivar ,  la pujadeta per la senda m'ha fet malt pero la baixada tècnica de l'altre costat m'ha acavat de matar , despres de baixar dos escalons a peu hem ratllo i veig mes perill d'el que hi ha (potser el cansament ha fet que canvies la visio) pero ha baixat de la bike molt mes de lo normal , despres l'aproximació a pallerols se m'ha fet llarga , la baixadeta de despres per fi l'he disfrutat , pero les forçes estaven justes i l'ultima pujadeta despres de passar Freginals m'ha semblat el Tourmalet , senyal inequivoca que ja anava sense gasolina . Pero al final arrivant a la fi amb un temps de 6:33 que per ser que no faig gens de Btt cerc que no esta malament.

Ara els Carros de Foc ens espera el dia 29/30 pero avans escapada pel piri aquest cap de setmana.

Salud i km's per tothom companys.

2 comentaris:

  1. Moltes felicitats amic , vec que ningu t'acaba la moral , ets molt gran . Que vagi tot be i haver si algun dia ens veiem al menys per petar la xerrada .Salut

    ResponElimina
  2. Gracies Ferran . No es problema de moral es de saver fins on pots arrivar . Quant et fiques a la sortida de qualsevol cursa mes o menys ja saps el que pots fer i jo hem limito a cumpolir-ho el millor possible , sense cap mena de pressió , si surt ole si no surt ole tambe .

    Com diuen els mestres el mes important es disfrutar.

    Ara tinc els dies una mica liats pero tranquil que xarrarem.

    ResponElimina