dijous, 3 de juny del 2010

Aixi hasta jo!!!!

Despres d'uns dies sense actualitzar el blog avui passo per aki i mirant una mica eh trovat aixo: http://www.youtube.com/watch?v=8Nd13ARuvVE&feature=player_embedded

Aixi hasta jo aniria com una moto amb la bike .

Be els entrenaments no van pel cami que voldria donat que estem en ple proces d'al.lergia i aquest any m'ha pegat fort de veritat , encara avui no estic segur si el dmg podre anar a fer el cami de sirga de Mora , ja que no puc anar ni pel carrer .

Estic aprofitant una mica que no puc sortir pel carrer per anar a nadar a la piscina de Mora per fer alguna cosa i per preparar l'Irontrail de la setmana seguent , que de totes maneres tampoc ser si podre acavar anant-hi ja que si no canvia la cosa malo,malo.

Tambe vull aprofitar per donar molts d'anims als companys Pantani i Ramonet que aquest cap de setmana van a fer la Paris-Roubaix una classica de classiques del mon de les dues rodes i tal com diria l'amic Puça "a muerte!".

1 comentari:

  1. Ostic Xavvv!!! Ojo amb això de les al.lèrgies que és un engorall. De totes formes a l'aigua estàs salvat. Salut noi!!!

    ResponElimina