dimarts, 21 de setembre del 2010

Setmana 38

Aquesta setmana si no ha cap problema anirem a corre una mica pel monte a Alcanar , pero aixo ho deixarem per Dmg si no passa res .

Dll 20 septembre:  Descans despres de la sortideta de d'ahir encara que estic prfectament i sense cap molestia .

Dm 21 septembre : Avui un trote de 50 min  progressiu començant a 6 min/km i acavant a 5 min/km  Fc mitja 143 ppm i Fc maxima 182 ppm. per primera vegada acavo amb la sensació que podria seguir corrent un rato mes que feia dies que no tenia.Tambe he pogut veure que recuperava millor les ppm que fa un temps enrrera(potser començem a notar el treball fet ).

Dx 22 septembre: descans . Avui he rebut la noticia que no podre anar a correr a Alcanar perque no m'han aclarit el tema inscripció , vaig fer l'inscripció pero quant anava a fer el pagament hem va donar error i no he pogut solucionar el problema (ells s'ho perden ) aixi que haurem de buscar alguna cosa per fer aquest finde .

Dj 23 septembre: Avui fem cap Asco per començar a entrenar amb el myster Antonio . Rodatge de 30 min , despres 10 rectes intentant allargar gambada i per acavar unes abdominals . Estirem i cap a casa i falte gent .

Dv 24 septembre: Descabs forçat a causa d'un constipat(Faig una cura de son i hem poso al llit a les 7 de la tarde fins el Dss al mati)

Dss 25 septembre : Avui despres de la cura d'ahir estic en perfecte estat nomes una mica de malt de gola pero res important .Al mati  vaig a donar un vol per vingalis a donar menjar als gossos i despres un vol per Riba-roja a veure a Pau que esta fent la Btt del RXT , el veig passar bastant sencer , alli trovo al Pau junior i parlem de fer la cursa per la tarde . Aixi que a preparar trastos que a les 7 de la tarde hi ha "fregao" .

A les 6:30 arribo a Riba-roja i encara esta tot per preparar ,(l'organitzacio una mica fluixa ) el Pau hem fa el salt i no be , pero jo ja estic al ball o sigui que ha ballar . Amb una mica de retard 7:30 donen el tret de sortida , la meva intencio es testar ritmes de cara a la MCD aixi que planifico intentar fer un ritme mitg de 5:30 que al final no ha sortit , pero he kedat content , la primera mitja volta tot de pujada sense forçar gens i amb molta soltura faig el gir amb 42 min al km 7 i poc , a la baixada apreto una mica vaig bastant comode , la cursa es bastant mental ja que nomes correm 5 i la vaig tota sol de principi a fi , aixi torno a la plaça de l'iglesia per cobrir la primera volta amb un temps de 1:20 min , començo la segona volta i ja es de nit , jo com que soc un hermitanyo vaig sense frontal i el tros de senda que hi ha sortint del poble l'haig de fer caminat perque no veig tres dalt d'un burro (encara no ha sortit la lluna plena ) despres de passar la senda sortim al pont per encara ja tot per pista cap amunt , torno a agafar ritme i amunt sense parar , torno a arrivar al punt de pas amb un crono de 2:07 , 5 minuts mes que la primera volta (sense cap dubte la senda m'ha perjudicat mes de lo esperat) paro menjo i m'hidrato i cap avall hi falta gent ara intento apretar i faig els 6 km seguents prop de 5 min/km amb certa comoditat i sense notam exprimit , pero la senda l'haig de fer caminat una altra vegada , al final 2:47 per cobrir els 29 km amb un ritme mig de 5:50 min/km i 144 ppm mitjes dema ja veurem com estem .

Dmg 26 septembre: Avui sortim a estirar les potes amb molta calma  36 min a ritme de 6:14 min/km i 131 ppm mitjes sense cap mes salsa . dema descansarem de run i si puc rodarem o amb la Btt o amb el rodillo a casa .

2 comentaris:

  1. 5 corredors ?????????????? COLLONS ! estos d IRONTERRA se superen any rera any !!!!

    ResponElimina
  2. Joan tu saps millor que jo que la manera de treballar d'aquesta gent no es la correcta.
    37 euros per correr i quant vaig arrivar nomes hi havia una punta de bocata , aigua i aquarius,crec que per aquest preu es poden tenir unes quantes coses mes al damunt de la taula , aixi ho vaig dir i expressar a Jordi Castellvi .

    ResponElimina