dimecres, 18 d’abril del 2012

Cursa d'en Panxampla

Amb una mica de retras us passo la crònica de la cursa d'aquest passat diumenge a Alfara de Carles. Una cursa molt guapa que m'ha agradat molt tot i que hi fotia un aire que s'ens emportava.

La cursa comença a les 9 del mati , com sempre moltes cares conegudes estan per alli , la cosa comença molt ràpida , hi ha una senda al km 1 i tothom vol arrivar el primer , qunat hem dono conte vaig l'ultim de tots(collons com corre la gent) agafem la senda i tothom es va posant al seu lloc jo passo uns quants companys , i anar pujant , s'ha de pujar fins l'espina (de que hem sona aquesta punta?) 1182 m d'altura , aixi que es questió d'agafar ritmet i amunt , aixi ho faig i vaig passant algun que altre que se li atraganta la pujadeta.

Una vegada dalt es toque el mestral de cara i mig de canto per carenjar uns km's fins que hem arrivat a la baixada pel pedregal (quina pasada , sembla que flotis ) passo a 3 persones en 500 m que devia fer la baixada (feia temps que no xalava tant) , despres parada tècnica per treure pedres de les sabates(m'haig de comprar unes polaines) , el temps era prou bo , ara tocar senda mes tècnica pero que es pot trotar perfectament .

Ara toca l'ultima pujada del dia alli es on hem torna a fer malt el tendo d'aquiles (una altra vegada despres del UTLF ) arrivo a la cova pintada i la baixada esta una mica relliscosa i el mal de tendo , hem fant frenar , no es moment de fer-se mal . El tendo no para de dona'm pel c......    i despres de passar l'ultim avituallament ja no m'ha deixat trotar aixi que caminat fins a meta , uns 5 km aprox que units als 3 de descents trankil han fet que gent que venia per darrera m'agafes al ultim km abans d'arriavar .

El crono de 4:05 amb els 23km i 1600 m d+ hem deixa satisfet perque anava per fer 3:45 aprox tot i no anar ha tope en cap moment (tret del pedregal)   denota que la cosa esta millor que abans .

Aquest cap de setmana si el peu ho permet anirem a Pont de Suert ha fer la marxa de les carenes de 54 km i 2500 m d+ ha vore com va tot.

2 comentaris:

  1. molt be maquina, vec que ja estas fet el rey de la montanya . Haver si algun dia tornem a coincidir en un rodatge . Espero que tot vagi be
    Salut i kms .

    ResponElimina
  2. El Rey diu! no home no de rey res de res que sempre vaig dels ultims home . Soc el rey de xalar com un enano, Això si jajaja .
    Quant vulguis ja saps toc de telefon i kedem , cap problema , pero el dia abans cascat 20 km a tope per fer un rodatge regeneratiu al anar amb mi que jo no baixo de 6 min/km ni costa avall , jejeje.

    ResponElimina