diumenge, 14 de març del 2010

Començem amb la bike

Despres que ahir al final no vaig poder sortir amb la bike avui fem l'estreno de temporada de bike , i que millor que anar a Almatret a fer la challenge David Duaigues .

A les 7:30 marxo de casa cap a Almatret pensant que la marxa comença a les 10 amb intencions de primer trotar 1 horeta i despres fer la ruta llarga sense força massa la maquina ja que no tinc cap km amb bike a les cames , pero anava malt fixat i la marxa començava a les 9 , canvi de plans totarem despres d'arrivar . Saludo alguns companys i a tota la tropa de Flix
i ha una bona representacio , encara que jo vaig de transfuge i porto la jaca del pinyo fixo , haurem de posar remei i comprar una equipacio del Flix que ja toca.

A les 9:15 donen el tret de sortida despres d'un minut de silenci en memoria al David surto molt endarrera i al principi hem costa una mica contactar amb els components del Flix els agafo i ja anirem junts fins a l'ultima pujada que jo faig figa , el recorregut durillo amb molta senda tecnica i molt guapo feia temps que no disfrutava baixant i avui amb dos o tres sustos inclosos ho he aconsegit .Al final 3:30 aprox. perque no he posat en marxa el garmin fins 1 km despres de sortir .
Despres d'acavar la marxa i comentar una mica la mateixa cap al cotxe a plegar trastos i posam les ascics i a trotar 30 min suaus pel final de la cursa que era mes o menys planer.

1 comentari:

  1. Que bò l'espiquer....

    però això es a lo que es prepara cadascú, jo per exemple seria nulo en sortir a correr i encara menos en acabar d'anar en bici

    Cugat

    ResponElimina