diumenge, 17 d’octubre del 2010

Setmana 41

Aquesta setmana no ha estat gens bona pel que fa entrenos i de tota la setmana nomes el dj vam fer cap per Ascó per entrenar amb la gupetta un entreno una mica dur pero molt bo .

El plat fort de la setmana era la mitja de Mollerussa que he anat a fer avui , la cosa a anat prou be rebaixant amb 1' 20'' la meva marca en mitja pero crec que podria haver estat millor .
Avui he decidit atacar la distancia i sortir amb el corredor guia de 1:40 pensant que el podria seguir pero al km 5 ja he vist que anava massa fort i podia fer figa al final , aixi que baixo 5''/km el ritme per fel mes portador , passo el km 10 amb 48min igualant la meva millor marca amb 10000 amb confiança de que vaig be el garmin aixi ho ratifica , no vaig passat de voltes i el ritme es bastant constant tot i els falsos llanos que anem trovant , pero  del km 14 hasta casi el 18 es tot falso llano continuat i aki tinc un petit baixon de ritme i mental que fa pensar en que no aconsegire baixar el meu temps i casi ho aconsegeix pero al final pensant amb la pujada del barranc de la peixera vaig fent caure els km , tot i que no he passat de 5:05/km fa que nomes pugi baixar els ja esmentats 1'20'' el meu temps , acavant amb bon ritme una altra vegada . Al final i com dic sempre una mes a la saca.Les dades son : temps final 1:42.40 amb un ritme mig de 4:52 i 159 ppm mitjes ,

2 comentaris:

  1. Si senyor Xavvv! Enhorabona un cop més. Una altra a la saca, com molt bé tú dius. I la marca? Record personal, oi? Au pues, tornem a donar-te l'enhorabona. Que ho podies fer millor? Home ... i tant! Però tranquil que la temporada acaba de començar. Tempo al tempo que fa dos dies pensaves que baixar de 5'/km era una locura!!! Records i salut.

    ResponElimina
  2. Ja ho recordo , que pensava que baixar de 5'/km era pels pros, pero ara veig que els pros van per davall de 3'30''/km .

    ResponElimina