dilluns, 15 de novembre del 2010

Una de Cal i una de Arena

Perque titulo aixi el post? pues perque vam aconseguir el repte de ser finisher sub-4 pero despres de la manera mes tonta possible m'he kedat enganxat de l'esquena una altra vegada i avui estic a casa sense puger ni mourem , justet anar amb el cotxe a portar la peque al cole i  espera que la fisio a les 12 m'arreglo una mica .

Pero bueno anem a explicar una  mica el tema MCD: Marxem a les 7 tota la tribu cap a Port Aventura , el Camil (Xofer) , el Trepa , Pollo i Jo d'acompanyants , les supporters del Camil i meves baixaran mes tard , durant el transcurs del trajecte comentem alguna que altra batalleta , arrivem puntuals al parking i ens trovem amb Ferran que correra els 10k fem una mica de xerradeta i ens posem el mono de treball , Avui es el dia , estic mes tranquil de lo normal , no se perque , passem pel WC i cap a la linia de sortida , ens desitjem sort amb Ferran perque els altres tres estan desaparecidos en combate.
Començo amb molta soltura pero amb un ritme inadecuat cobreixo els 4 primers km a 5:15 min/km aixi que baixo el ritme fins a 5:30 que era el ritme previst , van passant els km i ens cuzem amb Ferran els veig molt suelto i amb bona cara , encara tardare una mica a veure els primers pero jo no hem posso nervios i agunanto el ritme encara que la inercia es anar mes rapid del compte, al cap d'una estona veig passar a Alex i Camil amb la llebre de 3 h amb bona cara , i una mica mes endarrera passa Pollo , despres tambe saludo a Joaquim de Benissanet i aixi arribo a Cambrils mitja  volta i cap a Salou vaig mantenit el ritme i abans de pujar cap a la plaça europa passent Alex i Camil una mica despenjats de la llebre de 3 h .Jo passo la mitja en 1:56 mes ho menys lo previst pero despres de passar el repetxonet que hi ha , veig que la cosa comença a fer figa aguanto el ritme de 5:30 fins al 24 i a partir d'aqui haig de baixsar el ritme a 5:40 i paulatinament el ritme ha anat caient , passo els 30km amb 2:46 i cruzo a Alex que ja veig clar que no aconseguira el sue repte (una altra vegada sera ) i a Camil que tambe el veig amb mala cara i pollo tambe veig que ha caigut molt de temps pero hem diu que ha passat per tots els Wc's de la zona , torno a arrivar a Cambrils i encaro fins a Salou , se que ara venent els km mes dolents , pero m'ancarrapo i sense parar fins a meta al final 3:57:58 ho haig aconseguit ja soc sub-4 cosa que no pensava que faria , l'Alex ha fet 3:15 ,Camil 3:16 i Pollo 3:40 i pel que fa a Ferran 43:40 . Nomes hem keda Felicitar a tothom per haver acavat una Marato i a Ferran animal que poc a poc ell tambe sera finisher d'alguna Marato.

7 comentaris:

  1. ENHORABONA en MAJUSCULES Xavi, BEN FET !

    ResponElimina
  2. gracies crack, tranquil que l'any que be segur que en fai una.

    ROSICH

    ResponElimina
  3. Gracies Joan. Ja vaig veure que et vaig motivar i tot.
    Ferran a vore si es veritat , pero sense pressa eh!! que lo primer es lo primer .

    ResponElimina
  4. Xavvv! Ojo amb l'esquena que encara has de fer unes quantes més de cafrades. Et vull sencer per la Sant Silvestre que la grupetta ha de ser nombrosa amb ganes. Salut i enhorabona per amplar curriculum!!!

    ResponElimina
  5. Gracies company pero ja veus , tenia celos del teu repos i jo m'uneixo a ell jejeje!
    Espero poder fer la pujada a la seu vella tambe!

    ResponElimina
  6. POLLO
    Pinxo!!!com estàs de lo teu???
    Ànims!!! que hem de fer grupetta xla pròxima.
    PD:TEMAZO DE QUEEN, BONA MUSICA COMPI!!!

    ResponElimina
  7. Anem millorant pero encara no podem trotar , crec que aquesta setmana fare zero total a vore si la setmana que be podem rependre els entrenos.

    ResponElimina