diumenge, 27 de setembre del 2009

III pujada al montsia


Alguns de vosaltes ja saveu que avui he anat a Alcanar a fer la III pujada al montsia , una cursa molt bonica , pero molt dura , jo diria que es basant comparable a Paüls , la cursa m'ha anat molt be , he acavat força senser tot i ke 31 km per a mi son bastans m'he regulat bastant be , aixi ho he viscut :

A les 8:00 en punt donen el tret de sortida i jo començo conservador i en general tothom ha començat suau , cosa que m'ha fet pensar que la cursa se les prometia , perque normal ment la gent surt que se les pele, pero bueno ara ja estava al ball . Avui no tinc gent de referencia pel que fa a ritmes i vaig a la meva bola , els primers km no son molt tecnics i es poden anar corrent encara que quant veig una mica de costa que hem fa pujar una mica les pulsacions baixo el ritme i camino , intentant no passar les 150 ppm a principi de cursa , despres d'una baixada tecnica per una senda començe la pimera pujada seria del dia , aquesta ens porta fins al cim del mollo i d'aqui crestejem una mica amb pujada fins als 12 apostols , aki tinc una grata sorpresa , estic menjant un tros de melo i bevent sals quant hem cridem pel darrera Aïda estava alli , comentem una mica i a continuar que encara queda , era el km12 de cursa encara en falten molts , d'aki fem un descens tot per senda fins baix de tot de la vall per encara cap amunt , aquesta va de debor una pujada tipo la del duatlo de Cornudella pero molt mes llarga crec que amb uns 2 km hem pujat del barranc del llop a la torreta , aquesta m'ha deixat tou pero m'he menjat un gel abans de començar a pujar i tot i esta tocat tinc animos de continuar trotant , encara falten 14 km per acavar , encara que casi tots son de baixada les cames començen ha estar tocades , paro a tots els avituallamens a menjar i veure i vaig aguantant millor de l'esperat , m'enganxo a dos de la UE Tortosa , el Paco i la Marga germans i que porten un ritme mes ho menys com el meu , aixi arrivem al poble , baixem unes quantes escales i ja hi som una mes a la saca , amb un temps total de 5:22 min i unes ppm maximes de 216 segons el pulsometre i una mitja de 145 i un ritme mig de 10:20 , aixo segons el pulsometre , que crec que el GPS no ha funcionat en algun trajete de la cursa perque mirava el ritme i marcava 0 .
Estic content de com ha anat m'he regulat bastant be per acavar i no acavar arrastranme com un cuc .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada