diumenge, 11 d’octubre del 2009

Finisher a Tivissa

Bueno avui estic content, tot ha anat perfecte , i una mes a la saca.
M'aixeco a les 6:30 dutxa i esmorzar de rei , bocata de pernil i formage i un bol de 1/2 litro de llet , preparo material i a les 7:15 cotxe i cap a Tivissa , arribo amb una mica mes d'una hora , avui he marxat sol pero despres vindran les supporters , recolleixo dorsal faig l'ultim cop d'ull al perfil i al recorregut i cap al cotxe a canviarme de roba , no se que posam fa una mica de fred i diuen que dalt de la serra de la creu bufa l'aire aixi que agafo el vent , si fa falta ja el treurem .
Moltes cares conegudes , saludo a Daniel i fortunyo d'horta , als companys de quin calvari Gines,Josep Maria i Joquim , als ilercavons amb Joan , Roger i companyia , fins i tot he saludat al Carles Checa pilot de superbikes que l'any passat estava a Moto GP amb els Pedrosa,Valentino i companyia , erem mes de 300 runners.
Control de sortida , ja dins del corralito es fa un emotiu minut de silenci en memoria de David i Paco bombers que van perdre la vida a Horta .
Traca i tothom a corre , aquest any tenia la ventatge de que el circuit mes ho menys ja el coneixia i aixo m'ha anat de perles , donem una volta pel poble per sortir cara mora per estirar una mica la cursa , jo surto dels ultims pero no tant com de costum , ja a la primera pujada començo a passar gent , tornem al poble per encarar la primera senda de pujada i aquesta ja va de debo , segeixo passant gent pujo caminat pero a un ritme alt segur de mi mateix al arrivar a dalt avituallament i cap a baix , una llarga baixada per cami facil que m'ha permes recuperar perfectament i no perdre temps , al arrivar a baix encarem la segona pujada bona del dia , pujo una altra vegada fort pero reservant que encara queda la serra de la Creu , passo a algu , a la baixada una mica tecnica passo a tres o cuatre corredors pero jo hem trovo perfecte com si hages començat a corre , segon avituallament , paro menjo , m'hidrato i a tornai , ja tinc el cap a la serra de la creu , alli es on comença la cursa de debo, corren per les pistes que ens hi portaven , menjo un gel ,per arrivar al tercer avituallament , torno a parar ,a menjar i beure , i cap amunt , no he parat d'avançar gent , començo la pujada i vaig a roda d'un grupet que no puja rapid pero anem agafant gent aixi que decideixo que ja apretarem dalt , encara queda cursa i aixi ho faig , quant arrivem a dalt començo a anar passant al grupet i mes gent que es va kedant perque no ha regulat be , amb tot aixo arribo al quart avituallament a la roca foradada amb un temps de 2:30 i estm al Km 15 de cursa , torno a menjar i beure i a continuar que no podem defraudar , crestejem i estic animat , troto bastant comode , encara que a les pujades les forçes començen a faltar , nomes ens keden 3 km , pero com ja savem els de Tivissa sempre guarden el millor pel final , una pujadeta de uns 300 m pero amb força desnivell que ens ha deixat caldosos a mes d'un, d'alli un petit descens i ja estem al poble arribo i les supportres ja m'esperem agafo a la peke i passem la meta junts , amb un temps total de 3:30:46 (Tiempazo per a mi) a falta de saver posicio final , amb unes ppm maximes de 174 i unes mitjes de 151 .
La veritat es que no m'he notat exprimit de cames , potser una mica de pisto pero no he agonitzat com algunes cures d'enguany , la sensacio final ha estat perfecta . dema potser farem festa i tot , per recuperar el cuerpo .

5 comentaris:

  1. Enhorabona crack! Ja t'ho vaig dir ahir que faries una bona cursa. Has baixat més de 3/4 d'hora en un any. Això pinta bé Xavvv! Una altra a la "saca" i fins la propera.

    ResponElimina
  2. Company aixo es veritat pero no es real perque l'any passat la cursa amb la boira i el malt temps no va ser el mateix , de totes maneres l'any passat al km 20 vaig arrivar amb 3 hores i d'aki al 24 hem va costar 1:15 (la cursa malt gestionada)

    ResponElimina
  3. Molt bé senyor, això d'estar 3 hores i pico corrent per la muntanya ha de ser del més dur que hi ha, i veig que ho portes de conya, el dia 25 a les 12 hores ja se a qui li lligaré les cordes a la pujada. ens veiem. Flori.

    ResponElimina
  4. Compànys.diumenge es celebra una caminada al cim de cavalls en homenatge a Roland Giné.L'idea es fer-la corrent. Us informo+ dijous al blog Quin Calvari
    Enhorabona Sr. Benet! Un carrerón!

    ResponElimina
  5. Gracies per lo de senyor Gines , la veritat es que conten si que hi vaig kedar, pero et recordo que vas entrar davant meu , aixi que felicitats a tu tambe per la cursa.

    ResponElimina