dimarts, 13 d’octubre del 2009

Tornem a fer rodillo

Avui dimarts i despres del merescut descans d'ahir , hem pujat a la bike a casa , li estic agafant carinyo i tot al rodillo este , sera perque se que aquest hivern te que trevallar molt , avui entreno d'una hora amb intervals de pujada endurint la resistencia del rodillo , i amb dos series a tot lo que donaven les potes , amb el plat ficat .
De moment tinc col.locada una bike velleta al rodillo pero estic pensat en col.locar la CR1 per treballar damunt la maquina , encara o estic descidint.
D'altra banda avui han sortit les classificacions de Tivissa , mes bona del que pensava i al final 176 de 242 finalitzats aixo hem donara anims per continuar treballant pel meu repte de 2010.

1 comentari:

  1. Veus Xavvv! Com no solsament el mal temps de l'edició passada no era un tret coherent...? Un bon registre i segurament de les teves millors curses fetes fins ara. I això va en progressió, solsament et falta entrenar i la resta surt tota sola.

    ResponElimina