dilluns, 2 de novembre del 2009

actualitzem abans de començar

Aquest finde no he fet tot el que tenia pensat pero no ha anat malament del tot :

Dss per la tarde vaig sortir amb la BTT a rodar una mica en total 33 km amb 1:55 min intentant buscar el cami que va desde Asco hasta camposines pero no el vaig trovar, hem vaig perdre dos cops pero bueno al final una bona ruta i coneixent terreny que per a mi es nou , nomes hi e passat 1 vegada i amb 20 bikers mes i no vaig para atencio als camins.Per cert Colibri vaig observar els Aulivers i no esta jens malament la collita que tens , amb totes les rasses fetes , ja pots començar a collir que si fot una cerçada d'aquelles bones et tocara plegar un munt d'oliva del terra .

Dmg al mati vaig anar a pescar al mar per cert , prop de casa Joan , al mar davant entre Benicarlo i Peñiscola fam fer una bona pesca (per cert l'aigua estava a 20,3 ºC o aixo marcava la sonda ). Per la tarde i ja ha casa volia sortir a trotar una mica per vaig tenir mandra i fent un canvi rapid , al rodillo a rodar 1:15 a ritme constant i una cadencia una mica alta . pero sense forçar massa .

5 comentaris:

  1. No pares Xavi! Cuan vulguis t'ensenyo el cami este d'asco fins camposines. Si vols quedem un finde d'estos.

    Salut!

    ResponElimina
  2. No pots queixat paio! Fas fer allò que tant t'agrada: anar a fer esport, perdret i pescar. Per cert Xavvv! És possible que hagis perdut un Buff de color llima?

    ResponElimina
  3. Si noi , si es de la pujada al montsia, es el meu , segur que el vaig perdre a Asco el dv passat .
    Ahir vaig tornar faltar a l'entreno , vaig tenir que marxar a currar fora i vaig arrivar a casa a les 9:30 de la nit.

    ResponElimina
  4. Per mi perfecte Xavi. Si et va be quedem pel dissabte. Ja parlarem per quedar a l'hora i tal.

    ResponElimina