diumenge, 8 de novembre del 2009

Descans obligat

Bueno avui i molt al meu pesar hem fet unes series de soffing durant tot el dia , mirant la tele , hem vist totes les curses de cheste , i per la tarde molt de zapping , despres un cop d'ull a la classificació de Cornudella on el nostre company Enric Pros a fet una meritoria 7a pos. i jo a casa mossegantme els punys per no poder anar-hi , be una altra vegada sera , l'any que be si estem be hi anirem.
La part positiva es que haig millorat bastant el meu costipat i dema crec que podre anar a entrenar a Ascó.

4 comentaris:

  1. Un altre dia sera, que hi ha mes compes que llonganisses. Sort que no vas vindre ahir a Gandesa, perque vam passar una fred de mil dimonis...
    Per postres avui en la btt ens ha agafat la tempesta a dalt de tot de la serra de la fatarella en la ventada que fotia... Resultat, el constipat crec que l'he enganxat jo ara.

    ResponElimina
  2. Per cert, la setmana que ve, a corbera, jo anire des d'aqui amb la bici, fare la pedalada, i despres tornare amb la bici un altre cop. Surten aprox uns 100km.

    ResponElimina
  3. Descansa Xavvv! que cal recuperar forçes. Tranqui que de compes no vas curt. I si avui tocava soffing ... les nenes de cada t'ho agrairant. Salut!

    ResponElimina
  4. Pau ja saps que jo vull fer una altra cosa , pero no ho descarto per mes endavant.

    ResponElimina