diumenge, 29 de novembre del 2009

Mitja Marato de Tarragona

Per on començar? dons be començarem pel final posició final 1083 amb un temps de 1:44:00, per que començo pel final ! per que la cursa dona per a molt .
Be arrivo a Trg pronte ,molt pronte ,tant que encara no han començat a donar dorsals , agafo el xip ,el dorsal i vaig al cotxe a canviam (com sempre) .Despres de fer una mica el gos ,no se quina roba ficam, fa fred i no se si sortira el sol aixi que maniga llarga fineta i a corre , agafo la bossa i cap al pabello a deixar-la (abans hem anat a fer un cafeto)i amb tot aixo ja son les 9:15 , espero una mica dins del pabello per sortir al carre i a les 9:30 surto i hem trobo a Miko , company de Flix que tambe a vingut a corre , ens parlem i anem a calentar junts , anem comentant la jugada i saludant a gent , els compnys de Riba-roja , els companys de Bot , els companys de Benissanet i al Jose i companyia de l'Ascó .
Ens col.loquem a la sortida(malament com sempre) aki radica molt del malt de la cursa que he fet despres. Jo m'he ficat al costat d'un cartell que posava guia 1:50 i resulta que el paio estava per lo menos 40'' devant meu.Bueno anem a lo que anem , pistoletaço de sortida i començem a corre amb Jose pero veig que va mes lent que jo i el deixo , vaig mirant per veure la bandera de 1:50 i no la veig per enlloc, arrivo al km1 i miro el rellotge i veig 5:40 queeeeeeeeeee , me poso com un loco i poso dos marches per lo menos (aki l'haig cagat) aixi al km2 ja havia passat al corredor guia de 1:50 , i al km 5 ja protava una mitja per km de 5' aixi passo els km5 am 25 min,donat que els 6 primeres km eren els que mes desnibell teniem aixo crec que m'ha suposat un desgast que no hi havia de ser , pero es lo que hay , vaig aguantant el ritme i passo els 10 km amb 48 min (els meus millors 10 km ) i vaig pensant si pagare l'esforç extra al final , passo els 13 amb 1 h i poc no vaig malament pero les potes començen ha estar maduretes, passo el km 18 amb 1:28 i ja veig clarament que la cosa costara , tinc un baixon guapo i me coste trovar un ritme , les potes diuent que no , afluixo una mica mes (ja no anava ni a 5 min/km) per mirar de sobreposam , mig ho aconsegeixo, acavo patint "sempre patint" , pero content .Encara que crec que podria haver fet millor temps , siserament crec que podia estar al voltant de 1:40 , pero aixo son les curses , de totes maneres hem millorat el temps de Balaguer del gener.
Ara ja tinc una referencia per la Marato de BCN per començar a treballar ,encara que ja tenia clar quina era la linia de treball a seguir , tinc mes dades per intentar fer-ho millor.
Tambe vull felicitar a tota la trop de companys que els hi ha anat froça be i tots han complert les seves previsions. Ara descansarem hasta la Sant Silvestre de Lleida .

Salud i km's a tothom.

6 comentaris:

  1. Bones,

    enhoraboa pel temps.

    però una cosa: els entrenos que fas per a que son?
    pq dius que vols fr la marato de BCN i veig que els entrenos que fas no son pas per preparaR una mitja NI MOLT MENYS UNA MARATOOOO, i sobretot fer el que fas a aquestes alçades de temporadaaa, o vols donar-ho tot al març abril (si arribes en forma, pq si segueixes aixi et passaràs) pq no tenen massa sentit estos entrenos i després que? puntofinal a l'any? planifica els entrenos millor, es un consell

    ResponElimina
  2. Ei Xavvv estic d'acor amb l'anònim 1! crec que hauries de baixar una mica el pistó pq la lumbàlgia de fa unes detmanes només va ser un avís...
    Vigila amb el sobreentrenament i poc a poc!
    Només és un consell però!

    Salut i sort!

    ResponElimina
  3. Gracies anonims pero no cal que us amagessiu ,que jo no hem menjo a ningu , pel que fa a la temporada qui diu que s'ha acavat? els que hem coneixen savent be el que faig i potser tens rao que no planifico.
    Per ulim el entrenos els marca Antonio i tenin en compte que no se ni qui sou vosaltres sincerament segire fent cas al mister que crec que en sap un rato, de totes maneres estic obert a escoltar qualsevol opinio , pero doneu la cara que no costa res i es gratis companys

    ResponElimina
  4. Els anònims que deixin el nom,sino que es fiquin els comentaris on els hi capiguen, és molt fàcil tirar la pedra i amagar la mà. Xavvv ja ha dit moltes vegades que l'objectiu de l'any és la cursa del llop (són + o - dos ironmans en dos dies) així que tot suma(mitges, entrenos amb Cànovas, marató de barna etc.)

    ResponElimina
  5. No cal que t'hi esmeris Àlex que tal com parlen ja estava clar que no ho savien, no cal perdre mes temps , val mes aprofitar el temps per entrenar .

    ResponElimina