diumenge, 15 de novembre del 2009

I trenca-torrompers


Bueno companys avui si que he firmat una bon entreno , despres del zero d'ahir , avui hem doblat entreno tal i com estava previst,pero anem per parts .

A les 6:00 surto de casa amb el camelback carregat de tot , menjar beure i roba , alguns de valtres ja savieu el que tenia pevist , enfilo hidroelectrica avall cap al mas de Barbero per crusar la c-12 a l'altura de lo d'estela i despres anum per sortir a mig cami de Flix a Ascó , i cap Ascó , a ritme suau , complin l'horari previst passem la plaça de l'ajuntament d'Ascó amb 1 h de run encara de nit enfilo el cami de Sant Geroni , anar fent a ritme prou tranquil per poder conteplar el paisatge , intento avituallam cada 45' menjo i vec sals segeixo amb l'horari previst i amb 2 h de run ja tinc tota la pujada feta nomes keda baixar hasta la carretera i pujar a la gasolinera de Camposines , alli m'esperen les meves supporters , (he d'agrair i molt el suport que hem donen , sense elles jo no podria fer gaire cosa) . D'alli cap a Corbera , a fer la Btt .

Aribem a Corbera a les 9 del mati , moltes cares conegudes , alli ens espera l'amic Pantani , ell ja te dorsal i ja prepara material , com sempre fem uns comentaris , (plora com sempre pero estic segur que no el podre segir) recullo dorsal i a montar la maquina , i canviam de roba , calentar no cal que crec que ja he calentat una mica no??? a les 10 donen el tret de sortida i jo m'he descuidat i surto molt enrrera , apreto amb l'intencio de trovar a Pantani pero ja l'he vist prou i sort que esta fluix , si no ??????tot i aixo no paro de passar gent , hasta la primera pujada del dia , quant ja arrivavem a dalt intento apretar una mica per passar uns bikers i pam! s'em puja el besso esquerra, ostia!!! trec el peu estiro una mia i afluixo bastant per recuperar , quant ja estava mes o menys recuperat intento incrementar el ritme i al tornar a fer una pujada pam! ara es el beso dret , aixo m'ha fet baixar el ritme i anar fent , arrivem dalt de tot i hem de baixar per una senda , quina passada he baixat bastant fort , si no hages estat per dos companys que han fet tap , uns quants mes s'ha apartat directament he xalat com feia dies que ho feia , darrera portava tres bikers a roda al començament que els he deixat un bon tros , pero a les pujades les potes no responien com havien d'anar i alguns hem tornaven a passar , ja a les baixades cap al poble va me fot una punxada a la lunbar que aquesta si que ha estat forta , a partir d'aki i fins al final no he parat de sentir dolor , i claro amb aquest panorama hem acavat fent la curta , 33 km a la saca amb 2 h que tampoc esta malament , aquesta setmana que be tin que parar conte amb l'esquena que potser dema hem fara estar parat ja vorem com evoluciona .
Pantani ha arrivat una mica mes tart, dient que estava fet pols(ha fet la llarga) , pero ha kedat content de com ha anat la marxa .
Vull felicitar a tota l'organitzacio perque se que han trevallat molt dur per poder fela marxa i els animo a seguir ja que crec que ha estat tot un exit .

2 comentaris:

  1. Hola Xavi,soc Busom de Bici-ats;vaja tute que ja portaves de bon mati abans de la trencatorrompes, jo no ho savia, pero cuan vas vindre a buscar el dorsal ja vaig beure que anabes una mica terros. Be, ja veig que vas disfrutar molt, i els trofeus et van que dar molt xulos, a la gent els hi van agradar molt. Adeu , ja ens veurem.

    ResponElimina
  2. Hola Buson , m'alegra saver que els trofeus van agradar.Vaig tenir que marxar cap a casa , tal i com explico tinc el lumbar fet caldo i potser m'he jugat els entrenos de tota la setmana.
    Com podia no disfrutar!!! la gent perfecte , el circuit "mas de lo mismo" i l'organitzacio "otro tanto",tots els factors eren per pasar-ho be , l'unic pero es el ja esmentat mal.

    ResponElimina