divendres, 18 de desembre del 2009

Entreno per Ascó

Entreno per Asco , coincidint amb el company Trepa que tambe estava per alli i tambe em compartit rodatge amb Cristian aquest ja acavava la feina , mentre que nosaltres la començavem .
Pimer rodatge a ritme de 30 min despre uns estiraments i de cap a les rectes , 12 rectes de pilastra a pilastra de l'exterior del tarta i recuperar tota la curva a trote suau , les rectes totes amb progressio encara que o tinc temps que els reis encara no m'han portat el nou Garmin.
Dema tenia l'intenció d'anar a Tortosa a fer el Km vertical de la Caramella a Caro pero com casi sempre que planejes alguna cosa aixi una mica rapida s'acava torçant la cosa .Al final no podre anar-hi ja que dema al mati toca curro , em sap greu no poder assistir-hi perque crec que m'ho hagues passat molt be , pero lo primer es lo primer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada