diumenge, 13 de desembre del 2009

Run amb neu

Per fi aquest mati em sortit i em acavat sense cap molestia , que ja era hora!!! em sortit de casa a les 11:30 mes o menys per rodar 1:35 min a ritme de 5:30 o una mica mes , ja que ara no tinc cap tipus de guia nomes per sensacions, la ruta una mica variada , marxant per la hidroeelectrica i tornan per la carretera de Riba-roja(passant per Valletes de Colibri que avui estaven llaurant el tros , mos parlem una mica i a continuar) amb molta estona caient neu gelada fina,menos un moment que s'ha intensificat,abans d'arribar al pi de Montbrio. Una bona ruta i content perque no s'ha reproduit cap molestia , a vore si podem començar a encadenar setmanes senceres d'entreno sense cap problema que ja toca.
Per cert Colibri e passat per la senda que m'has dit , pero despres has de cruzar una finca i no m'agrada pero es bo de saver-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada