dimecres, 20 de gener del 2010

Avui 6x1500!!!! uffffff com costa

Dimecres i toca entreno per Ascó , i alli fem cap , el mister hem mira diu : "hoy haces 15 minutos de calentamiento i luego 6 series de 1500 recuperando 3 min entre serie" i se quede tant panxo .
Pero jo com bon alumne me poso lo mono de treball i a la faena , calento sense cap problema estiro i començo les series , la primera prou be encara que feia tres voltes al tarta i me surten 1370 m haig fet 6:10 , recupero i a per la segona 6:09 casi igual , torno a recuperar , la tercera m'he notat mes suelto i l'haig fet en 6:00 , i quant portava 150 m de la quarta de cop i volta s'apagen les llums , totes les llums i hem quedo a les fosques i amb un pam de nas , que collons ha passat?sort que estava prop de la porta , els dels futbol criden que hi ha un d'atletisme correm i el paio sento que contesta "da igual hombre" mira , se m'han unflat los c....... i no m'he se perque no me rebotat, nomes li he dit : " si hombre que lo jodan al que corre no????" , aixi que agafo els vartols rapidament i cap al poligon ha acavar la feina , alli hem programat el garmin i les series ara si eren de 1500m amb un temps de 6:50 i 6:39 les dos ultimes .

Al final hem acavat la feina amb es bones sensacions de lo esperat , el ritme de les 2 ultimes ha estat el mes rapid de totes a 4:26 el km i tot i que a l'ultima ja anava amb tot lo que tenia hem aguantat prou be el ritme.

1 comentari:

  1. Hola Xavi, encantat de coneixer-te, la capsalera d'aquesta crònica és quasi la mateixa que el meu blog: www.uffffff.com
    Salut i km

    ResponElimina