dimecres, 6 de gener del 2010

Rodillo i gracies

Avui nomes he pogut entrenar al rodillo , la causames que justificada , el dia de reis per la peque i la jefa , aixi que nomes hem pogut fr uns 55 min de rodillo amb treball de series.
Primer 15 min de calentament i despres 5 series de 5 min ha un ritme alt menos la ultima a tope descabant 2 min entre serie , i despres una mica de rodatge suau , i per acavar uns estiraments.
A vore si ara que ja s'ha acavat totes les festes podem començar ja en serio tots els entrenos i hanem acumulant km's en totes les disciplines.

2 comentaris:

  1. Bueno home! Algo és algo Xavvv. Jo avui de descans. El Mister ens va fotre un bon regal de reis el passat dilluns. Encara vaig malmetut avui noi!!!

    ResponElimina
  2. Jo no estic no tinc cap molestia pero maig de portar be noi!

    ResponElimina