dissabte, 9 de gener del 2010

Tastant la neu

Ja era hora i despres d'uns quants dies vulgent sortir amb la Btt avui ha estat el gran dia , despres que de bon mati Pau m'ha dit que no podria venir , jo no he defallit amb un fred de mil dimonis i un aire pestos , pestos jo tossut que tossut haig anat a xafar neu amb la bike .
Aki deixo la prova , pero no he pogut fer el planing que tenia pensat , ja que a mitga pujada de la foradada de Joel cap a la Fatarella(On he fet la afoto aquesta) entre el cerç que me pegabe de cara , la neu que ni hi havia manera d'avançar un pam i el fred que tenia , he decidit donar la volta i cap a baix , pel cami de Modorres hasta Riba-roja per despres fer una mica de ruta pel pi de Monbrio i acavar pujant a la bassa , on m'he fotut una galleta guapa , trencant les malles i el culot , baixant una costeta que estava emfangada(m'ha marxat del davant i galleta al canto).
Total 35 km en 2:40 min amb 800 m de desnivell + i unes ppm mitges de 140 , bon entreno encara que sigui sol i xalant anant pel damunt de neu verge , quina sensacio mes guapa.
He pogut veure que la bike tenia mes adderencia de l'esperada , ja que pensava que no m'aguantaria i tret de dos o tres sustos per culpa del gel molt be.
Dema anirem trotant en busca de la neu tambe , que s'ha d'aprofitar una mica que aixo no es veu cada dia .

2 comentaris:

  1. Sembles un Patriaca paio! Per cert, com collons podeu pedalar per aquí?

    ResponElimina
  2. Si tragessis la Cube del cau(que semble que hiverne)potser ho sabries , de totes maneres molt millor de lo que jo esperava , es pedalaba per la neu.

    ResponElimina